středa 15. února 2012

Jak vyhořet ještě ve zkušební době?

Dnes se ke mně dostal pracovní inzerát, který sice zapadá do oblasti zájmu absolventů a absolventek našeho oboru (Studia nových médií), avšak rozhodně bych jim nedoporučil, aby se o místo ucházeli.

Jedná se o nabídku společnosti Fortuna: Social Media Specialist (part-time job), na první pohled zní sice lákavě, ale když si člověk bez iluzí přečte (rozuměj přeloží do reality), co od kandidáta v případě úspěchu ve výběrovém řízení očekávají, jedná se o zaručený recept na vyhoření.

Create a comprehensive social marketing strategy to define programs that use social media marketing techniques to increase reach, visitors and deposits across all Interactive channel

Implement the social media strategy, coordinating with stakeholders across the Company to ensure its effectiveness and encouraging adoption of relevant social media techniques into all of the companys products and services

Manage social media campaigns and day-to-day activities

Monitor trends in social marketing tools, trends and applications and appropriately apply that knowledge to increasing the use of social marketing and media across the Interactive business, etc.

The ability to channel insight into profitable deliverables

Strong cost control skills and ability to prove ROI on social media activity

Zvládnout toto všechno v rámci úvazku dvacet hodin týdně není v lidských silách, pokud by tedy chtěl člověk svěřené úkoly vykonávat zodpovědně. Je smutné, že mnoho firem si toto v dnešní době neuvědomuje, trh je u nás stále velmi mladý. Pomalu firmy sice přestávají podceňovat význam sociálních médií pro svůj byznys, evidentně však stále podceňují nároky takové práce na lidské zdroje.

Nicméně pokud vás ona nabídka i přesto zaujala (je možné, že pozice není alespoň finančně podtržená), neváhejte poslat svůj životopis v českém či anglickém jazyce.

Posted from my iPad.

Žádné komentáře:

Okomentovat