úterý 12. července 2011

Jak rozhodně nezačít dovolenou?

Poprvé za svůj život jsem si naplánoval dovolenou, částečně proto, že jsem musel (FF UK totiž dovolenou ani nepřevádí, ani neproplácí; a existuje i oficiální doporučení, aby si všichni její zaměstnanci a zaměstnankyně vybrali dovolenou v letních měsících), částečně proto, že dovolená je skvělou záminkou proto, aby člověk bezostyšně využil pohostinosti přátel žíjících v zahraničí.

Musím říci, že během posledních dvou let jsem si zvykl na neustálou dostupnost datového připojení tak moc, že jsem neváhal ani minutu a s dostatečným předstihem si šel ke svému operátorovi zařídit datový roaming pro svůj iPad. Našli jsme spolu optimální řešení (cca 500 Kč za 500 MB považuji za únosný výdaj), aktivovali další simkartu, přiřadili ji k mému zákaznickému účtu, byl jsem nadmíru spokojen. Netušil jsem však, že moje vlna nadšení z elegantnosti postupu bude vystřídána velkou vlnou zklamání hned první ráno.

Včera odpoledne jsem totiž třesoucím se autobusem Student Agency přijel do Vídně, udělal si několik check-inů, pochutnal si na skvělých místních grilovaných klobáskách a spokojeně usnul. Ranní pohodu (kávu, kontrolu pošty, čtení novin, tweetů, zhlédnutí videí na YT) mi však po návratu ze sprchy zkazila série informačních SMS od operátora.

Z neznámých důvodů mi totiž data nebyla strhávána ze zřízeného datového roamingu, ale z mého běžného tarifu (mám více telefonních čísel přiřazených ke svému jménu). Vyčerpal jsem tak svůj volací limit, služby mi byly zablokovány a po půl hodinovém telefonátu s operátorem je jasné, že budu muset podat (oprávněnou) reklamaci, zda mi však do té doby služby zprovozní je však nejisté.

Tak přesně takto jsem svoji dovolenou zahájit nechtěl. Někdy však i když člověk udělá všechno, aby takové situaci předešel, nepomůže mu to. Milý Vodafone, tohle jsi opravdu nezvládl.

Posted from my iPad.



2 komentáře:

  1. Super, Lenka zrovna dneškem přešla k Vodafonu :) Už jí taky přišlo asi 10 ruzných varovných sms, že se něco posralo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc nechápu, co se děje... jsem u nich snad osm let a byl jsem vždycky spokojený, teď ale ze všech stran slyším, že má někdo problém, že na něj kašlou... Na druhou stranu si nedovedu představit, že bych přešel k jinému operátorovi. Varovné SMS nic neznamenají, ty teď chodí pořád, snad bude spokojená.

    OdpovědětVymazat